HTML

The Griffins

Címkék

Friss topikok

Family Guy 8x01 - Road To The Multiverse

2009.10.11. 18:41 Taraj (törölt)

Ahogy már írtam, elkezdődött a nyolcadik évad Amerikában, és mostantól USA-idő szerint vasárnaponként nézhetjük az új részeket. Kezdjük is az évadnyitóval.

Emberek, meg kell, hogy mondjam, hogy ennél ütősebb kezdéssel nem is lehetne jelentkezni. Az a humoráradat, ami ebből az epizódból csak úgy zúgott... Komolyan mondom, már emiatt csodálatos egy olyan blogot vezetni, ami a Family Guy erényeit csillantja fel mindenki számára: szerintem benne van minden, ami miatt a Family Guy még ma is emberek millióit nevetteti meg. Na de lássuk részletesebben.

Ahogy látjátok, ez egy újabb fejezete a "Road to" epizódoknak, amikor is Brian meg Stewie egy kis "kiruccanásnak" szenteli idejét. Volt már Rhode Island meg Németország is, most viszont nem más lesz az úticéljuk, mint maga a Multiverse, ami nem más, mint párhuzamos dimenziók sokasága. Stewie ugyanis feltalált egy bizgerantyút, ami elviszi őket akármelyik univerzumba, de persze össze-vissza, és egy idő után már nem bírnak visszajutni saját világukba. Mindegyik dimenziónak megvannak a maga különleges ismertetőjegyei: egy univerzum különlegessége vagy a történelem megváltoztatásában, vagy valamilyen szimpla baromságban rejtőzik. Egyszerűen zseniális...

Egyszerűen tetszik az, ahogy váltják az univerzumokat. Amiben sok poén rejtőzik, ott tényleg sokat is maradnak, de ami egyszerűen már annyira szánalmasan vicces, hogy no comment, onnan tényleg hamar elmennek. Mondjuk én úgy éreztem, hogy egy-két világnál tényleg fölöslegesen sokáig húzták a szót, vagy egyszerűen nem kellett volna ekkora szerepet kapniuk. Másik dolog az, hogy egy-két világot nem is találtam viccesnek, de ott meg aztán tényleg fárasztottak. Kedvenc világaim amúgy a real-life meg a Frank Sinatra-mentes volt, na meg persze a tűzcsap-homokosok... :D

Még egy baromság: csak én vettem észre, hogy ebben a részben túl sokszor szerepelt a "poo" szó? Ezeken valahogy nem bírtam nevetni. Stewie nem ennyire dedós. De amin még jóízűt tudtam nevetni, az a végén volt, amikor meg akarták nézni, hogy tényleg a saját világukban vannak-e. Akkora tahóság. :D

Összegezve: nagyon elszórakoztatott, bár az utolsó világ valahogy nem jött be (ahol a kutyák a felsőbbrendűek). Az egész epizódnak olyan Gulliver utazásai-feelingje van, azzal az egy kivétellel, hogy semmire se akar tanítani minket. Minek is? =D Számomra hatalmas meglepetés volt a 8x01, mert eleve azt hittem, hogy Star Wars-paródiával fognak nyitni Seth-ék. De így is jó volt... Minden szereplő kiveszi a részét a... szereplésből, és szerencsére Cleveland háttérbe szorult a Cleveland Show miatt. Ez így nekem egy piszkosul szórakoztató 8.5/10, mindenkinek látnia kell!

Na, de ami ezután jön... holnap írok a 8x02-ről... Amúgy: próbáltam kevésbé spoiler-osan írni, pedig még utaltam volna egy jópár poénra, csak sajna az nem lenne tisztességes azokkal szemben, akik még nem látták az epizódot. Majd megoldom.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://griffins.blog.hu/api/trackback/id/tr641443084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása